134Chan
/*/ - Główna
Randomowe rzeczy!


Tryb postowania: Odpowiedź
Imię
E-mail
Temat
Wiadomość
Plik
Hasło (Hasło do usuwania)
  • Obsługiwane typy plików to: %
  • Maksymalny rozmiar pliku wynosi 2.00M.
  • Obrazki o wymiarach większych niż 250x250 pikseli zostaną pomniejszone.
  • Aktualnie postów od unikalnych użytkowników.

Witaj na 134Chan! Regulamin: http://134chan.ct8.pl/*/res/18.html

File: (14.15K, 268x185, k164.png)
Thumbnail
AWARIA NA YOUTUBE!!!!!
ZOBACZCIE SZYBKO SWOJE KANAŁY I SUBY|!!!!!!!!!!!!!!!
>>
ŁO KURDE PANIE WRÓCIŁY DO CIEBIE, DO MNIE I DO INNYCH M.IN. GIMPERA SUBY W TYM MOMENCIE! :D
>>
Ale u Gimpera... 0.
Niestety - już nie.

SYTUACJA JEST CORAZ GORSZA!
>>
NO NIE, PRZEZ PARĘ SEKUND JEST SUKCES, ALE PRZEZ DŁUUUGI CZAS - JEST ZERO KURWA
>>
Niestety król YouTuba na świecie - PewDiePie także ma największy spadek - 0 SUBÓW ;(
>>
Jest! Gimper ma już suby. Ale inni nie...
>>
JETZT! MASZ SUBY, BW!
NARESZCIE AWARIA URATOWANA I NAPRAWIONA W 100%!!!
>>
Ja mam już wszystko, niestety poza subskrypcjami... (chodzi mi o widzów, którzy mnie subskrybują)
>>
A jednak, suby wróciły.
>>
File: (29.93K, 360x359, ghhg.PNG)
Thumbnail
Chociaż... chuj.
>>
NO I AWARIA NAPRAWIONA! HURRRA!
>>
File: (1.99M, 2448x3264, IMG_20170718_112354.jpg)
Thumbnail
[*] BW134 na okres tymczasowy
>>
Że co kurwa?
Obiecałeś, że AVS Identy będą, a potem jakaś niespodzianka
>>
SB, zrobiłem formata,ale już nie zainstaluje gówna a.k.a Windows 10
>>
Trochę rzeczy niestety straciłem, ale BW134 wróci. To będzie ostateczne wcielenie z kompa, którego mam od listopada 2012
>>
Dasz mi część czcionek z DiZTV/telewizji/obrazków?
>>
A co? Każdy nie ma wszystkich czcionek, jakie krążą po całym Internecie.
Ale jak już chcesz to... dam ci paczkę od pewnego użytkownika DeviantART, która jest dedykowana jednemu z dezaktywowanych użytkowników tego serwisu:
http://catali2016.deviantart.com/art/629Lyric-Archives-v1-0-0-691637134
>>
Efn tablica drogowa jeszcze plis
>>
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wzory_znak%C3%B3w_i_sygna%C5%82%C3%B3w_drogowych_w_Polsce
kurwa, tu masz pełno.
>>
To znaczy, pełno wzorów, ale jak już czcionka, to ok. Wpisz "ETF Tablica Drogowa".
>>
Znaki-drogowe.pl upadło.
>>
http://www103.zippyshare.com/v/I4mbGN4l/file.html

Usuń post [Tylko plik] Hasło
Powód

- mitsuba + 134Suba -